måndag 28 december 2009

Vad annars...

Vaknade i natt å hade Gallstens anfall :(
Lovar att det finns trevligare saker än det.
Så upp å famla runt i smärtan för att hitta medicinen.
Inte det lättaste att somna om sen igen.

Barnen tog sovmorgon i morse, Tindra vaknade först så vi låg å titta på barnprogram i våran säng. Sen då Jack oxå hade vaknat så satte dom sig i rummet å kikade på Tv, då passade jag på att gå ut å skotta gården. Fy vad det var tugnt. Inte bättre då grannen som lejt en traktor talar om hur duktig han är, hotade med att pissa på han. Men det tyckte han inte var nån bra idé, för det skulle se så lustigt ut då. Morr.
Det tog bara drygt 1½ timme så var det klart. Säg en enda millimeter på kroppen som inte gör ont. Gallan är inte riktigt ok än heller, eller rättare sagt så är det gallgångarna som spökar på mig då gallan är borta. Vilket jag har skrivit förr.
var grinfärdig innan jag var klar, dom som har snöslunga å tycker snöskottning är jobbigt borde f*n skämmas.

Annars då, jo jag har valt väggar, golv å bård till badrummet. Å vad jag längtar tills vi har ett nytt å fint badrum =)

Funderar allvarligt på sängen nu, vet ju inte om jag får en lika trevlig natt i natt :S

Ha det bra alla glada.

*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe! Pissa på grannen, du är ju värre än mig :S