tisdag 8 december 2009

Migrän..

Känns som jag har skrivit denna rubriken 1000 gånger ungefär :S
Men idag var det dags för det igen. Börjar bli lite less på denna skit nu, men bara till att gilla läget.

Så med dagens migrän så har dagen inte varit så händelserik, jag vill mer än vad jag orkar å borde göra.
Tycker att jag är fräschare än vad jag gör å så är jag igång innan det ens hade gått över. Det är jag i ett nötskal det.

Såg idag några av artisterna som ska vara med i Melodifestivalen, å det vände sig i magen på mig. Den deltävling hon är med i kommer jag att ha hörselkåpor på mig. Klarar inte av att se den Bratzdockan, hon ser verkligen ut som en sådan både till utseendet å klädstil. Huvva säger jag bara. Det är nog snäppet värre än Ugglan som tävlade i år. Jag gruvar mig redan. Men nog om detta.

Ska passa på att säga Grattis till grannen som kommit in på det han sökte. Stort GRATTIS från oss här nere i backen.

Vädret då, ja det är sig inte likt för 5 öre, all den fina snön vi hade fått än snart ett minne blått, bara slask å halka ute nu :S Inte kul att vara ute. Jag hoppas att vi ska få lite snö innan Julafton så julstämningen ska komma tillbaka.

Nu blir det till att fortsätta slappa på soffan. Vill inte ha huvudvärken i morgon med.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Hoppas du slipper huvudvärk och migrän i morgon. Det är inte kul att ha ont...jag vet...

Ha det bra!

Kram!