torsdag 10 december 2009

Inte ovanligt..

Men jag måste börja med att skriva att jag är trött. *gäspar stort*
I morgon är det helg igen, dags för fredagsmys på kvällen med Idolfinal, ska bli mysigt.
Sen är det Lördag å då är vi bortbjudna på mat, ska bli gott å trevligt. Vi ska upp till grannarna Norröver.
Egentligen borde jag masa mig i säng nu, ska upp i tid i morgon för att hinna med å lämna dom 2 mindre på dagis innan Jack's grupp har luciatåg för föräldrar, syskon mm. Så då gäller det att vara uppe i tid, ska nog lägga fram kläderna inför i morgon lite snabbt innan jag kryper ner i sängen å försöker somna.

Jag irrar runt å söker en julklapp till Tindra, får se om jag kan ta mig i väg mot stan i morgon efter lussefirandet å försöka hitta det jag söker.

Om vi inte får snö innan julafton så kommer det att kännas som värsta skånejulen, inget negativt med den broder :P
Men lite snö hör till julen här uppe.

Nu är det bara 1 månad kvar till vårt badrum ska få sig en makeover.
Ska bli så skönt sen då det är gjort.

, nog om tomprat nu.
Sov så gott.

*kram*

Inga kommentarer: