lördag 12 december 2009

Troligt..

Har nog gått å dragit på mig ryggskott, sjukt ont bak i svanken. Ajaj!
Så det går lite sakta här då jag rör mig. Men hellre det än inte röra sig alls.

Ska strax försöka få på mig nå kläder inann vi ska gå iväg till grannarna.
Tänk att det fanns bra grannar i detta området, såg inte ljust ut ett tag. Men nu så.

Vi har Julpysslat lite här hemma i morse, barnen har gjort varsin Apelsin med nejlikor i som nu hänger i köksfönstret.
Jag har försökt pyssla till en sak jag oxå, bara lite kvar på den innan det kan skickas iväg, måste fixa det i morgon.

Sen tog jag tjuren vid hornet å ringde det där samtalet, hon blev glad att jag ringde. Och ville vi skulle komma å hälsa på någon gång. Så det ska vi göra lovade jag.
Skönt att det är gjort.

På återseende.
*kram*

1 kommentar:

bc.svensk Online sa...

Å då ni nu far dit,så ge "henne" en kram från mej,även om hon kanske inte minns mej...Sov gott...hoppas ryggen är bättre...kram Carro