onsdag 23 december 2009

Dagen före...

Ja i morgon är det Julafton, inte för att jag har nån direkt julstämning inte. Den kanske infinner sig, vad vet jag.

Har varit fullt upp både igår å idag. I går var Anneli, Lelle, Andreas ¨å Amanda hit å grattade mig. Så det blev god mat (mat i allafall) å slisk. Har inte gjort annat än att trycka onyttigheter känns det som. Tur denna helg snart är över. Då blir det MOTION igen.

Å idag så efter en fix ide så packade jag in barnen i bilen, mötte upp "Boliden gänget" å vi lekte av barnen en massa bus på Leos lekland. Efter 4 timmar begav vi oss hemåt igen.
Så sen jag kom hem så har jag förberett lite inför i morgon, städat undan, skottat gården å slöat lite i soffan. Jag går på högvarv. Eller det känns så i allafall. Jag hettar som tusan men är inte varm. Hmm.

Snart blir det sängen för oss vuxna oxå, det är ju en massa som ska fixas i morgon inför julmaten. Å nu ska jag å Danne leka tomtenissar innan vi kryper till kojs.

Barnen måste få en julklapp i säcken som hänger vid sängen, å resten ska läggas under granen =)

Jag har lite ångest inför i morgon, saknar Elsy nått ofantligt mycket. Jag värker sönder, å i morgon kommer hon saknas av mig. Tur jag har en källare jag kan gå å gömma mig i om det blir för jobbigt. Orkar inte med som jag hade härom natten. Bröt i hop å sen dåligt med sömn den natten. När fan ska smärtan lätta??!?!?!
Ni kan aldrig ana hur ont det gör.

Sov så gott.
Å jag önskar er en God Jul!

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Saknaden kommer alltid att finnas men den lättar. Men den kan komma när man minst anar det och slå till med full kraft!
Kramar och låt saknaden och sorgen komma även en dag som denna.

*kram* och GOD JUL!!!