fredag 4 december 2009

Fredagsmyyyyys....

Har haft en bra fredag. Började dagen med att lämna mina busungar på skolan/dagis. Sen åkte jag å hämtade upp Svärmor, vi hade klipptid tillsammans.
Så vi åkte å lev lite fina inför julen =)
Sen hem å göra lite nytta.

Danne skulle på Julmiddag med jobbet idag, så han har varit å ätit god julmat.
Jag å barnen har haft besök, Camilla med sönerna var här, å så hade jag både Nea å Simon här ett tag, så det har varit lite livat med 7 barn här hemma. Men överlevde även det ;)
Hur är det man säger, Ont krut förgås inte så lätt. Måste nog ligga nått i det.

Fick idag höra att jag har en ny egenskap, å då jag tänkte på det så jo det stämmer så väl.
Förr sa jag knappt flaska för att absolut inte synas å höras, men nu stiger du mig inte på tårna så lätt. Jag måste sluta med att göra andra till lags å själv må skit av det. Så nu kör jag min egen väg. JAG ska må bra. Så så är det bara.

Vi har haft mys i kväll med familjen, kikat på Idol å suttit uppkrupna i soffan, men då barnen blev på tok för trötta så har dom fått krypa ihop i sina sängar. Det är ju en dag i morgon oxå.

Catrin, jag ska ut å ta lite vinter bilder till dig i morgon, så ska du få se lite snö =)

Nu ska jag fortsätta att kika på tv, sen blir det till att plocka ihop lite saker sen sängen.

I´m flying without wings.

Trevlig kväll på er.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Försöker övertala Andreas att få baka wienerbröden men han går bara omkring och säger Näe näe näe ;) Undrar varför??? hihihi
*kram*