lördag 12 december 2009

Trötter..

Helt slut efter denna eftermiddag/kväll.

Efter ett telefonsamtal av en liten tjej som sa att vi var välkomna så knatade vi upp till grannarna.
Tindra hade sin "Coolbaby" mössa på sig. Å nu undrar ni vad det är. Jo det är en basker som Elsy stack då jag var liten, hade dcen väll på mig ett par gånger då jag följde henne bort.
Hittade den i ett skåp hos Ingemar å då fick jag ta hem den. Så det är den Tindra vill ha på sig å är hennes "coolbaby" mössa, alltså vart får dom alla orden ifrån. Hihi.

Hur som haver, maten uppe hos grannarna var kanoners. Efterrätt å glögg. En toppen kväll med god mat, trevligt surr, bra många skratt. Barnen har kivats lite men även lekt. Vi hade i allafall 3 helt utslagna barn då vi kom hem.
Somande inom några minutrar då dom var natt klara.

Själv sitter jag här med en värkande rygg å ska dra mig mot sängen. Jag hoppas verkligen att jag ska kunna få sova i natt, å sova fler timmar än vad jag gjorde natten till idag.

I morgon blir det pardejt igen. *skratt*

*kram*

Inga kommentarer: