lördag 19 december 2009

Funderar..

Har funderat lite idag, å jag blir verkligen inte klokare.
Funderar på om jag ska skippa detta med blogg, eller bara hålla det på en låg nivå. Skriva om dagens middag å tvättade kläder eller ska jag lägga ner denna blogg å skaffa mig en ny som ingen kan koppla till mig.?!
Hur jag än gör så trampar jag nån på tårna.
Får nog fundera vidare å gå ut i köket å baka en kaka.
Ska ha besök i morgon, så då ska jag ha fixat en Kycklingpaj, å så födelsedagsfika. Så jag går å bakar nu, då har jag nått att göra.

Återkommer.....kanske.

*kram*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gör en ny elak jävel!!!

therese sa...

jag tycker din blogg är helmysig så ha den kvar tycker jag =)
(och skriv precis vad DU vill)

bc.svensk Online sa...

Ha kvar bloggen Evelina =)
Du vet, folk som är miss nöjda ,hur man än gör & vad du än skrivet så kommer det alltid finnas dom som det inte passar.
Jag fick i går både hot & hat mail för att jag skrivit på min blogg att en "viss person" borde undvika min BDB, och den personen kände sej "påhoppad" & tyckte att alla visste "vem det handlade om",men de humoristiska är ju att det gör ju inte alla.
Men så där är det hela tiden ,vad du än skriver så kommer ngn alltid att reta sej på dej.
Du vet,man är inte älskad av alla & vi älskar inte alla & det får vi leva med ,det du borde göra möjligtvis är att göra som jag ,& välja själv vilka "comments" som ska publiceras =)

Och så fortsätter du att skriva om allt vad du känner,tycker & tänker ...ALLT !!
Som Maria skrev "det är min blogg & JAG bestämmer" & det hade hon ju rätt i.
Detta är DIN blogg & du bestämmer,sen att det inte passar alla,det får du helt enkelt bjuda på.

Grattis på din födelse dag i övrigt =)

Kram från mej