onsdag 16 december 2009

Kallt..

Hurrv, så kallt som det är ute nu behöver det inte vara. Denna pudersnö gör mig ingenting. u är det ju äntligen lite ljusare ute. Å desto mer juligt. Den rätta julstämningen börjar att infinna sig.
Men kylan vill jag inte ha, jobbigt då man fryser inifrån å ut.
Idag trotsade jag å Tindra kylan tillsammans med grannen Johanna å deras dotter Clara (min clara som tindra säger) och for på vintersaga i stadsparken. Det var lite hurrvigt, men mysigt i allafall.

Efter middagen tog jag tag i att röjja inne i vårat sovrum, hallen fick sig en omgång den med.
Så nu har jag fått bort all bråte som legat överallt.

I morgon blir det till att inhandla all Julmaten, måste passa på medans barnen är på förskola å dagis. Ja jag vet att det inte heter dagis, men jag säger så ändå ;)
Så får vi se om det blir av att åka en sväng till Vizzan på kvällen. =)
Me like. =)


, fixa till handlingslistan så den är helt klar i morgon.

Sov så gott.

*kram*

Catrin, snö bilder kommer i morgon. Dom blev inte bra i mörkret. Så i morgon ska jag gå ut medans det är ljust ute. Men brevet är postat till dig =)

1 kommentar:

Anneli sa...

God morgon =)
JAg tänkte på dig igår då jag klev upp å tittade på våran termometer! Oj oj oj vad du hade frusit om du var här då haha = ) Tur att jag är inne i nån värmebölja i mig själv ;-)
Ha d bra idag! kram kram