torsdag 17 december 2009

Trevligt..

Detta har varit en bra dag, lämnade alla barnen på sina ställen i morse. Sen gjorde jag bort att handla det jag kunde till Julmaten. Blev bjuden på lunch på Coop. Sen hem å packa in all mat.
Poppa stereo på hög nivå, livet på topp.
Slängde ihop en kaka, for med Jack på vårdcentralen, hem å laga mat, äta, plocka undan å bara slappa i soffan å andas en stund.
Sen bar det av till Vizelia i kväll för fotografering
Kan säga att jag är gode nyfiken på korten. Men det ska ha blivit några bra i allafall. Fast kan man redigera så är väll inget någon konst direkt. Då kan man nog på en flodhäst riktigt tjusig ;)
Ska dela med mig av nån bild sen då jag får dom, men det tar en stund. Stod några på kö att redigeras före.

Jag är trött så det går runt i skallen på mig. Man kanske borde krypa ihop i sängen.
Det är ju en dag i morgon oxå, å då har grabbarna sin sista dag innan Jul. Dom går på jullov då, Tindra går på måndag oxå. Sen är hon oxå ledig. Då får vi hitta på något ihop på dagarna. Vem vet, kanske rulla runt ute i snön å göra snöänglar.

Jaja, sov så gott på er allihopa.

*kram*

3 kommentarer:

Johanna sa...

Rulla runt och göra snöänglar låter som en toppenidé =)

Trollmamma sa...

Vi kommer också att vara ledig från tisdag och 3 veckor framåt...i fall ni skulle vilja umgås med oss nångång :p
Fast jag gillar ju inte snö jag...

Ha en bra dag.

Kram

Anneli sa...

Haha, en flodhäst! Då kan ju tom jag fota mig å bli bra ;-)
Hoppas vi kanske hinner göra nå bus på lovet, men de vore ju rackarns om vi inte hinner på tre veckor!!
Ha en supertrevlig helg!
Kram kram