måndag 21 december 2009

29 år....

Ung, det är vad jag är. Man är inte äldre än vad man gör sig.

Det har varit en rätt lugn dag måste jag säga, tack för alla presenter. Både dom jag fått idag å dom jag fått i förtid =)
Å tack Catrin för samtalet, det var kul att du ringde för att gratta =)
Ni har i allafall värme i Grekland, men mindre roligt med regn.
Å just ja, din svenska är toppenbra!!

Jag är toktrött nu i kväll, sov som en kratta, då jag väl kunde somna inatt vill säga. Sov några timmar för att sen ligga vaken igen. Så i morse var jag helt borta.
Har brottats med tvätthögen idag, men jag vann kampen tillslut. Jippie!!

Det har snöat utav bara tusan idag, jag har skottat här ute 1½ gång idag, den sista gången tog jag inte hela infarten. Sen har Danne skottat i kväll oxå.

Måste ta mig upp till stan i morgon direkt då dom öppnar hade jag tänkt. Fick en bukett med 40 rosor idag, som Danne hade köpt i går. Det tråkiga bar bara att 10-15 av rosorna hängde i morse, å så ska det banne mig inte vara. Så Buketten ska få sig ett besök av mig i morgon.
Kan ju hoppas på att få nya blommor, som kan tänkas stå sig finare än 1 dygn. *muttrar*
Ska se om pojkarna kan få vara å leka hos nån medans jag tvär kör iväg med Tindra i såfall. Pojkarna är inte så glada i det där med stan ;)

Sov så gott alla glada.

*kram*

Inga kommentarer: