söndag 27 december 2009

Snö...






Nu räcker det, nu har vi snö så vi "klarar" oss.
Det ska visst snöa till ca 20 tiden i kväll, för att ta ett uppehåll å börja om att snöa i morgon igen.
Men jag vill inte ha mer snö nu. Men hellre nu än om ca 2 veckor.
Det fullkomligt YR snö där ute, tur man sitter här inne i värmen.
Jag är rastlös :S
Kan ha att göra med värken oxå, att jag har sådär ont så jag får en rastlöshets känsla i kroppen. Det är helt sjukt, jag vet.
Vad ska man hitta på idag då??!?!?!
*kram*

4 kommentarer:

Trollmamma sa...

Ingen mer snö vill vi ha!!!

Tror att rastlösheten och smärtan beror på vädret...jag känner precis likadant :p

Här blir att bara vara inne, inte ens barnen tyckte det var kul ute. De var ute kanske 15 min innan de kom in och frös i ansiktet och tyckte inte om snön...

Anonym sa...

Nääää! Mer snö det här är ju inget!!!

Myzan sa...

Anonym: Jag kan samla snö til din gård ;)

Anonym sa...

Gör det, jag hämtar den i Juli.