fredag 18 december 2009

Ett monster...

Det är tydligen vad jag har varit i natt, men det man inte själv kommer ihåg, det har aldrig hänt va?!?! :S
Jag har inget minne alls av det, jag minns att Tindra var uppe å gick i vårt sovrum i natt, men minns inte alls att jag har blivit arg. Hmmm, måste ju fortfarande ha sovit så eller nått.

Jag sitter här å är grymt trött, måste börja få mig i säng tidigare på kvällarna, har bara lite svårt att somna.
Men jag börjar vara svart lila under ögonen :S

Det ska bli spännande då Vizzan är klar med korten. Fick ju till några som såg riktigt fräna ut. *längtar*
Ja, vad ska man fördriva helgen med då? Kanske att man skulle ha försökt koka nå knäck till julen.
Måste i allafall handla hem sakerna till tårtan på Måndag. Får bli en sådan där god chokladbotten denna gången oxå. Den var super god, å så får det bli nån god fyllning.

Fatta, det är Julafton om & dagar, inte känns det riktigt så inte. Men på Onsdag kväll ska man väll irra runt en massa i köket å förbereda både det ena å det andra.
Ska i allafall bli mysigt, få äta gott å ta det lugnt på Julafton, bara man inte kraschar ihop helt. Tur man kan smita undan ner i källaren om det skulle krisa sig.

Nu ska jag göra slag i en sak på en gång innan jag glömmer bort det igen. Vad, det kanske jag berättar senare nån gång, då det har gått igenom.

Ha en trevlig helg.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Svart lila under ögonen...det känner jag igen :p Tur det finns concealer att dölja det med ;)

Sov gott!

Kram!