söndag 6 december 2009

Helgen som nu varit...

Oj vart tog denna helg vägen då?!?!

Gårdagen var fullspäckad. På morgonen ringde telefonen å vi fick förfrågan om pojkarna ville följa med på bio å se Upp. Å efter viss överläggning här hemma så klubbade vi att vi skulle följa med, så jag å pojkarna åkte på bio med tjejerna å deras mamma. Sen hoppa in i bilen å raka vägen till Boliden. Där vankades det mat, utelek för barnen, surr å ännu mera surr. Å så fika å en gnutta surr till.
Casper fick spela tv spel oxå, han diggar verkligen det där spelet.
Som vanligt så rann ju bara tiden iväg då vi satt där. Vipps så var kockan 21:45 å vi packade in oss i bilen å styrde hemåt
Tack för en trevlig kväll.

Å så dagens aktiviteter då.
Lite sovmorgon efter en sen kväll, frukost, duschnig å göra sig i ordning, sen åkte vi till stan för att köpa skjortor till pojkarna. Fördrev lite tid genom att köra sakta mot Lövåger, så hann barnen sova lite i bilen innan det var dags för Julbord. Å oj jag är så mätt så jag mår illa.
Bara Tindra somnar så blir det sängen för mig med. Är så trött efter denna helgen. Men det har varit en toppenhelg =)

I morgon måste jag fixa det sista klart med julklapparna. Så är allt fixat sen, skönt det =)

Denna helg har varit kaosartad känslomässigt, i går kväll kom det bara över mig helt plötsligt å från ingenstans. Å idag så kom det igen då jag hade gjort barnen så fina inför Julbordet. Då blev det oxå jobbigt, önskade så att hon skulle ha varit med å sett våra fina barn idag.
Gissar att det blir så här nu då det närmar sig jul å allt som denna månad har att bjuda på.
Å att jag inte har hållt igång hela dagarna med tex bakning å allt vad det kan vara bara för att bedöva smärtan.

Sov så gott.

*kram*

3 kommentarer:

Trollmamma sa...

Oj så mycket ni hunnit med i helgen :p

Förstår att det känns jobbigt, men du kanske måste släppa fram det. Det är tillåtet att vara ledsen och sörja.

Kram!

Anneli sa...

Tack själva för gårdagen = ) Alltid lika trevligt!!

Hoppas ni hade en bra middag, jag är åxå mätt efter vårt julbord! Så här blir d åxå tidig kväll = )

Sov gott i natt, så hörs vi! Kram på dig

Johanna sa...

En stor kram från grannen norröver...
Detta är den jobbigaste månaden med allt mys och att vara med familjen. Saknaden...Men snart har du kämpat dig igenom första året och då förhoppningsvis kan det kännas lite lättare!