torsdag 24 december 2009

Julafton..

Så var dagen här som barnen har väntat på så länge.
Inte för att jag har haft nån direkt Julstämning, men det har varit en lyckad dag.
Stökade på i köket å förberedda så mycket jag kunde då, för att slippa stå i köket hela eftermiddagen.
Det har varit lugnt här i dag, det var vi, Ingemar, Anette, Robban å så Micke. Så vi var 6 vuxna å våra 3 barn. Rätt lagom med 9 pers.
Det har gått bra idag, har inte direkt hunnit sätta mig ner å slappna av.
Vi åkte förbi graven i morse så jag fick tända ett ljus.

Jag är äckligt mätt efter julmaten. Å julklapparna var bra dom med. Barnen var så glada å nöjda över sina klappar, så det vart en lyckad dag.

Jag sitter här med en filt å har frossa :(
Kanske att man skulle ha bäddat ner sig i sängen å kikat på tv eller löst nå korsord. Eller varför rent inte sova. Känner mig ju hyffsat trött så.

Nu var det bara 1 vecka kvar till Nyårs. Den kvällen får ju barnen vara uppe läääänge. Får åka lite bil på dagen så att dom sover en stund bara. :P Så man har pigga å glada barn på kvällen.

God Jul på er å hoppas att ni andra har haft en bra dag.

*kram*

Inga kommentarer: