lördag 26 december 2009

Lugnt...

Här ligger lugnet över huset.
I går hände det inte mycket inom detta husets 4:a väggar, lika så idag. Rätt skönt måste jag säga. Man blir helt vild i skallen på vad det är för dag oxå, men har listat ut att det är Lördag idag ;)
Det blir en myskväll i soffan sen är det tänkt. Vi ska se del 2 av serien vi började se igår. Så det är sista delen.
Jag har grymt ont i ryggen idag, så som så många andra dagar. Men bara till att bita ihop å köra på.

Ute så snöar det på, har kommit rätt mycket med snö denna Jul. Har ett minne av att det kom en jädra massa snö -05.
Jag som hade tänkt mig en promenad idag, det fick jag lägga på hyllan då det var både kallt å snöigt på vägen.

I stället blev det en innedag.

Just nu är det: Tomten är far till alla barnen på tv. Å hej bara vilken julafton dom har. *skakar på skallen* Det är då fart å fläkt där i allafall.

om man ska sluta skriva ner en massa blaha blaha å göra nå vettigt i stället.

Som att renbädda lite sängar, skönt att lägga sig å sova sen.

På återseende.
*kram*

Inga kommentarer: