lördag 20 mars 2010

ZZzzzz

John Blund måste ha kastat in ett ton sovgrus i mina ögon här där jag sitter.
Men helt otroligt, jag somnade inte nu då vi såg en film i kväll. David har varit här. Så vi käkade middag å såg en film.
Tanken var att vi skulle åka till Boliden idag, men fick ett tråkigt sms att dom hade magsjuka i huset =( Men hellre sms:et i morse än att vi skulle ha hunnit dit å fått ett sms sen om att dom hade magsjuka. Men det går fler tåg, finns fler dagar å helger att träffas på. Tur det.

Danne har varit ute med pojkarna idag å jag å Tindra åkte till stan för att kolla upp några saker. Å så hittade vi en klänning och hårspännen på H&M som hon ville ha.
Kan ju bli galen på betalningsautomaten i Brinken, nu är det andra gången den bara spottar åt mina sedlar å vägrar ta dom. Stod en kvinna bakom mig i kön som erbjöd sig att betala med sin peng så skulle jag växla min 50 lapp med henne. Men hon sa att - Vi gör så här, jag bjuder dig på din parkering idag. Tackar tackar. Trevligt med snälla å trevliga människor.
Så hon gjorde en dagens goda gärning. Inte för att min parkering var så dyr då, bara 8:-

Jag tjänade mig några kronor på det jag hade lämnat på klädbytardagen. Sånt gillas, extra pengar så där.

, ska lyda John Blund å gå å sova. Annars straffar han mig i morgon med ännu tröttare ögon.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: