onsdag 31 mars 2010

Sjukstuga...

Detta hus är som en sjukstuga ju :S
Till att börja med så har Casper öroninflammation, mindre kul det. Men pojken måste ha hög smärttröskel.
Tindra råkade ut för en liten olycka, jag hann åka iväg för att hämta Jack på skolan då Danne ringde å sa att jag skulle skynda mig hem för Tindra hade skurit sig. Så in på skolan å slita med sig Jack, järnet hem å plocka med mig Tindra för att fara på Vårdcentralen. Där gick det fort vill jag lova.
Fick träffa sköterskan i akutrummet som tvättade å försökte prata med en skärrad liten dam. Mitt lilla hjärta.
Läkaren gjorde sin bedömning, å stripade ihop fingret. Så nu har hon ett fint bandage på sitt finger.

Datafan!!!!!!!!!!!!!
Hade skrivit ett långt inlägg, å detta är det enda som vart kvar. *suck*
Ska vi tro att det beror på att jag inte är van att sitta vid den bärbara datorn? Vi har varit å hämtat hem den idag =) Tack Jonas för hjälpen!

, sängen nästa. Orkar inte skriva om allt. Å natten var lite si så där. Casper var vaken å var ledsen över sitt onda öra.

Ska bara ta mig en sväng till köket å förbereda en sak.

Kan skona er från en skit film. Om ni inte har sett The Box, skit i att se den å spara 110 minuter i ditt liv till något annat.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: