måndag 8 mars 2010

Bra start...

En riktigt bra start på denna veckan.
Började dagen med en promenad kl 7,20i morse. Riktigt skönt. Det var + grader ute å solen lyste.
Tillbaka hemma igen blev det frukost å sen köra Tindra till dagis. Vi andra tog en sväng till Hökmark å handlade lite bröd.
Väl hemma igen så väntade jag bara på posten innan jag åkte mot stan för att kolla om lite jobb. Men det var utan framgång. Börjar tröttna snart.

Det andra roliga för dagen då, jo jag å Tindra har varit å snusat bebis =) Vi har träffat det senaste lilla knytet på gatan, nämligen Claras lillasyster Saga. Så liten å söt. Fattar inte att dom är så små. Ja inte mina då, dom har ju vägt över 4 kg.

Nu ska jag dra mig mot sängen, har träff med coatchen i morgon. Så det är ju bäst att hoppa i säng så jag får mig upp i morgon.

Jo just ja, vädret nu är verkligen ett busigt Aprilväder. Det har regnat idag, spöregnat. Å i stan så var det snöstorm, lite galet så där.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: