fredag 5 mars 2010

Tydligen..

så är det Fredag idag, inget som jag har känt av.
Trodde det var Torsdag, men jag hade lite fel.
Ja vad har hänt här idag då?!
Danne är fortfarande hemma å sjuk, men idag åkte han på Vårdcentralen. Han fick Kåvepenin å vila hela nästa vecka. Sänkan var hög så det visar på nått galet i kroppen.
Han har hosta som gör ont i bröstet. Misstänkt lunginflammation.

Jag har varit uppe å skottat på hustaket i eftermiddag, gick väl sådär. Bara 1 ruta krossad på inglasade. Bara till att beställa 1 ny till sommaren.
Fanns ett alternativ till krossat glas, å det var att ramla ner. Tyckte jag inte riktigt att det var värt det. Så nu har jag säkert bjudit någon på ett skratt. Men det kan väl vara trevligt en fredagkväll som denna.
Har varit ute å gått oxå, passade på att hämta filmen vi skulle hyra i kväll. Så vi ska strax bädda ner oss i soffan å se Luftslottet som sprängdes.
Så får vi se om vi somnar ifrån som vi gjorde igår.

Ha en trevlig helg.
*Kram*

1 kommentar:

johanna sa...

Hoppas ni fått en mysig kväll =)
Det är så tråkigt på Tv nu för tiden =(

Ha en skön helg! Vi höres...

Kram och god natt =)