onsdag 3 mars 2010

Snö....

Det är i allafall inget vi har brist på här uppe i Norr.
Jag har varit uppe på altantaket å skottat ner all snö där uppe innan det skulle braka in. Å det var ca 1 meter på sina ställen.
Jag var helt slut då jag kom ner, ont i skallen å bara skakade. Benen bar mig inte riktigt. Men en Treo å vila en stund på det så blev det bättre.


Idag har vi haft besök av Nina å Eddie, det var riktigt trevligt. Det börjar vara år sedan vi träffades. Å sist Eddie var här var han en blyg kille som inte direkt vågade att leka. Men idag såg jag inte skymten av den killen. Grabbarna fann varandra direkt kan jag säga. Det var riktigt roligt att se. Så nu får vi se till att träffas lite oftare, kan ju inte gå ett par år mellan gångerna.
Jag har avslutat kvällen med en skön promenad ute i stormen. Pluggade in lite musik i öronen å så gick jag. Axlarna värkte, men friskluften kändes så skön.
Har duschat å bara slö surfat lite. Danne ligger däckad på soffan han. Feber å ont i kroppen. Hoppas jag å barnen får slippa det.
Nu ska jag sätta mig å försöka få iväg en jobbansökan till.
Kan berätta att jag har inte ätit nå godis eller slisk! =)
Jag leder kampen, är inte ens sugen. Hoppas det fortsätter så, då kommer detta att flyta på riktigt bra.
Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Händiga kvinna,välkommen till Boliden =) Vi har åxå en altan ;-) hihi!! =)
Hälsa Danne att han får krya på sig!!
Kramis