lördag 6 mars 2010

Melodifestivalen...

Det är vad vi har på tv:n just nu. Alltså, jag blir ju mörkrädd av endel bidrag. Om dessa var bland dom bra som nu vart utvalda att få vara med, så vette tusan om jag skulle våga höra dom som är inskickad å inte gått vidare.

Idag har jag å barnen varit på Leo´s lekland med Jea å döttrar. Så barnen har lekt på å haft kul. Det var 3 trötta barn då jag körde hem. Danne har varit hemma å legat hela dagen. Hoppas att han ska bli piggare snart.

Jag har suttit i soffan å varit på väg att somna länge. Trött är ordet för vad jag är i kväll. Fast jag fick lite sovmorgon i morse, Danne steg upp med barnen vid 07 så jag fick sova ut. Vaknade vid 08,50 av att jag fick ett sms. Annars hade jag nog sovit 1 timme till. SÅ det blir nog att hoppa i säng efter detta slutar.
Jag ska ALDRIG mera säga att jag ska göra saker om en viss artist går vidare.. :S Det blir alltid till min nackdel kan jag säga.

Snart har denna veckan gått å det står 1-0 till mig. Jag har vunnit över godiset å slisket denna veckan. Jag är back on track ;) Glad över det.

Jag väntar spännt på ett sms, ett speciellt sms. Jag håller mina tummar.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: