onsdag 10 mars 2010

Helt slut..

I 2 dagar har jag varit galet trött på kvällarna. I går kväll somnade jag redan 21,30 på soffan.
Måste ha varit all dagens håll i gång som gjorde mig trött. Jag vek tvätt, bakade, promenerade, lagade middag å stökade på. Så då vi satte oss i soffan för att se film, ja då slocknade jag fortare än fortast.
Samma nu i kväll, höll på att somna på soffan.
I dag började dagen med skotta gården, duscha Tindra å klippa till hennes hår, ut på en promenad, tillbaka hemma igen gick vi ut hela familjen en stund å hämtade lite luft. Sen bakade jag lite till. Hann med att rensa lite granna i garderoben oxå. I eftermiddag har det varit lugna gatan här. Skönt det.
Funderar allvarligt på att göra mig redo för sängen.
I går gjorde jag misstaget att kika på en rese sida, å nu är jag gode sugen på att resa utomlands. Priset var verkligen ett kanonpris. Men jag drömmer vidare.

Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Härligt att ha underbara drömmar =)
Jag är också helt knäckt på kcällarna och ont i kroppen, tror jag måste varva ner lite grann =)

KRAM å hoppas Danne mår bättre...