torsdag 18 mars 2010

Lilla Vasaloppet...

I morgon ska Jack åka Lilla vasaloppet med skolan. Ska bli spännande det. Får se om jag kan ta mig ut till spåret å hejja på lite. Tindra har blivit så förkyld å är inte alls på topp just nu. Men annars får jag sätta henne på boben å gå en sväng till spåret i allafall.
I morgon är det fredag igen, fredagsmys med barnen.
Men det ska visst även hända lite andra saker på fredag. Spännande att se vad det blir av det. *skakar på skallen*

Jag har börjat rensa lite här å där, Tindras garderob blev rätt tom. Så nu måste det inhandlas kläder i hennes storlek. Har suttit med H&M katalogen å kikat lite idag, det finns nå fina sommarkläder där som jag kan tänka mig till henne.
Visst är det kläder en 3 åring vill ha i sina paket då hon fyller år?! ;)

För övrigt då? Svenska avundsjukan måste ju vara den jävligaste sjukan av alla.

Snart är även denna veckan över, spännande att se vad nästa vecka har att erbjuda.

Nu ska jag hoppa i säng, det hostas från alla håll å kanter här.
Sov så gott.
*kram*

4 kommentarer:

Trollmamma sa...

Klart hon vill ha kläder i 3 års present ;)
Men annars har du ju klädbytardagen i morgon, där kan du få mycket kläder för lite pengar ;) Jag ska då passa på att fynda har jag tänkt.

Hoppas killarna våra får en bra dag ute i skidspåret.

Kram!

gula grannen sa...

Tjej och fylla 3 år verkar vara perfekt sätt att få nya kläder!!!
De älskar ju det!
Clara blev hur glad som helst när det kom paket med posten av farmor med kläder i. Helst ska det vara klänningar ;)

Du/Ni har verkligen en underbar dotter, vilken kommentar du fick av henne i ilskan...hihihi

*kram*

hejarop från hyllan... sa...

Glömde det viktigaste!

HEJA JACK HEJA JACK!!!!

Systeryster sa...

Å Leah vill säkert ha Tindras gamla kläder!