söndag 28 mars 2010

Skoter VM...

Vid frukost bordet i går så bestämde vi oss att vi skulle åka till Malå å kika på Skoter VM.
Så vi var framme lagom till finalerna, räckte alldelens utmärkt i tid det.
Barnen var i himmelriket å få kika på alla skoter förarna som körde runt runt å hoppade å hade sig.
Sen när vi åkte hem så var det lagom med bilkö. Men det finna alltid idioter som ska om även fast det inte finns plats. Men då får denna människa horn.
bara kasta i sig middag i farten, skotta gården på all snö som kommit under dagen, å så in å få dom trötta barnen i sina sängar.
Jag å Danne väntade bara på att dom små skulle somna, fort gick det så sov pojkarna. Tindra vandrade runt å hade inte tänkt sova. Så vi la oss så fick hon ligga i vår säng. Å vips så sov vi allihopa. Vet inte om jag vågar berätta vad klockan var. Hihi.
Lagom efter 21 sov vi allihopa. Å jag vaknade kl 07 i morse utan att man då dragit fram klockan. Så vi har visst sovit länge i natt vi. Bara jag å pojkarna som är vakna nu. Pappan i huset å Tindra sussar så sött.

I dag blir det att få sig kvalitetstid med Bolidenborna ;)

Ny vecka redan i morgon igen. Hoppas att människan får tummen ur. Blir tokig (tokigare ;)) snart.
På fredag fyller Jack 7 år. Jag fattar det verkligen inte. Så då blir det lite kalasande för honom. Tårta å annat mys.

Inga kommentarer: