onsdag 24 mars 2010

Myspys...

På förmiddagen medans Jack var på förskolan så tog vi det bara lugnt här hemma.
Jag passade på att göra lite husliga saker, tömma diskmaskin å lite sådant.
Då Jack var hämtad så åkte vi till det nya Cafeét här i hamn, Kopparstark. Så vi tog en fika där i retrostil. Häftig inredning. Barnen kollade in lekrummet som fanns där oxå. Det jag saknade var väll kanske hembakt fika, tex en god snoddas ruta.
Efter fikabesöket så åkte vi hem en stund å grabbarna var ute å lekte skoter med sina boobar. Kul att dom har fantasi till såna lekar.

Vid 15 tiden packade vi in oss i bilen igen för att köra Danne till sjukan. Han skulle kolla upp sitt onda knä. Ledbandet som fått sig en kyss. Han har ajaj kan jag säga.
Det besöket var över på bara ett par minutrar, hann knappt köra från området så ringde han å sa att han var klar.
Raka vägen hem å äta mat, sen promenad.
Jag hann till å med kasta in ett par säckar med skräp i bilen å köra på tippen å kasta dom. Skönt att bli av med lite skrot. Så nu kan jag fortsätta att rensa mera ;)

Har bara slötittat på tv i kväll. Har huvudvärk å borde nog fundera på sängen.

Jag ska aldrig, aldrig ALDRIG mer säga att det går bra å är lugnt. För varje jävla gång brakar det lös bara dagarna senare. Att jag aldrig lär mig.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: