söndag 7 mars 2010

Premiärtur....

I dag har jag å Tindra varit på min första skoter tur sedan jag tog skoterkortet förra helgen. det var ju så bra väder, + grader. Tindra var mer taggad på att åka skoter än jag från början. Men vad gör man inte för sina barn, så vi åkte iväg. Skit skoj =)
Det tråkiga var bara att jag fick gode ont i axlarna.
Efter skoterfärden så tog jag å Maria promenaden.

Jag har hunnit med att köpa en liten present till ny tillskottet här på gatan. Clara fick en liten lillasyster i går kväll, en liten Saga. Så Grattis till grannarna!!

Barnen somnade rätt fort, jag sitter här vid datorn. Men ska hoppa i säng vilken minut som helst.
Danne är fortfarande inte pigg.
Tänkte försöka sätta mig med albumet jag ska göra, kanske skulle ha pysslat en liten stund i sängen. Fast det lockar gode mycket att få sova, hihi.

Hoppas på att människan får tummen ur nu till veckan som lovat. Återstår att se bara.

Sov så gott på er.
*kram*

1 kommentar:

gula grannen sa...

Tack =) Här la vi oss 20.30 och det enda man hört från Andreas om han sagt något inatt är, jag ska sova...Han var gode trött ;)

Roligt att få premiårköra skoter lagligt, fast synd om axlarna.
När vi kom hem stod det ju en stor och fin skoter hos er, då sa vi att Evelina har nog fått en ny och smidig skoter, ingen risk att köra fast ;)

KRAM!!!