söndag 14 mars 2010

Galet trött...

Hjälp alltså, jag orkar inte hålla ögonen öppna.
Sitter å gäspar å somnar snart på stället där jag sitter.
Gick en skön promenad i morse tillsammans med Maria, sen blev det inte så mycket mer. Orken tog slut. Hade tänkt byta gardiner å stöka på här hemma. Men så blev det inte.
Jag slappade en stund innan jag började stöka med middagen, vi hade ju middags besök av grannarna.
Små brudarna har lekt å kivats lite, precis som det brukar vara.
Casper har fått vara hemma hos Milton i dag, så han var så glad våran solstråle.
Jack har haft kompis här, först var Leo här å lekte. Sen efter han åkt hem har Karolin varit här. Så han har lekt med sina 2 favoriter idag.

Jag orkar inte sitta kvar uppe jag. Så jag ska hoppa i säng. Börjar kännas som lite pensionärs varning, ´men det bjuder jag på ;)

I morgon är vardagen tillbaka igen. Barnen har slut på lovet. Men fort går det så är det snart påsklov. På långfredagen fyller Jack 7 år, fattar det inte att han redan blir 7år, våran lilla kille är inte så liten längre. Stora herren ju. Hur kan det komma sig då jag inte blir äldre?! :P
Så måste börja fundera på present till både Jack å Tindra. Finns nått som vore skithäftigt att ge dom.......

God natt på er gott folk.
*kram*

Inga kommentarer: