onsdag 17 mars 2010

Lill lördag..

Idag är det då Onsdag, mitt i arbetsveckan. Ojoj vad tiden bara rusar fram.
Jag har varit alldelens för knäckt på kvällarna för att ha orkat skriva något.
Nu 2 nätter i rad har jag haft ajaj i gallgångarna, det gör ju så ruskigt ont.
Fick till köksgardiner i går =) Jag gjorde en byteshandel med min syster, så i går kväll fick symaskinen jobba.
Nu skulle jag bara behöva en sån där frostad bård i fönstret, så det inte är så mycket insyn hade jag tänkt.
Så det får bli nästa projekt att hitta.
I går var det 10 år sedan jag tog mitt körkort, oj vad jag måste ha varit ung då, för inte är jag gammal nu inte. *nekar*
Tindra är en väldigt bestämd dag, hon ska minsann ha hål i öronen. Fast att hon vet att det gör ont å dom skjuter det med en pistol som säger PANG. Jaja, om nån månad eller så så kanske det är bortglömt.

Nu är Jack´s födelsedagspresent inhandlad, nu gäller det bara att han inte går å ser den.
Sen var det bara Tindras tur kvar på födelsedags fronten, sen har barnen fyllt år för i år.

ingen rast å ro här inte. Tindra står å sliter i mig å skriker MÄLLE!!!!!!!!!!!!
Så härligt när dagarna börjar så här. Då är ribban redan satt.
På återseende.
*kram*

1 kommentar:

Systeryster sa...

Släng in en bild vetja!