måndag 1 mars 2010

*Suck*

Som om att det inte räckte med mitt sår inne i munnen, nädå. Vi smäller till med halsont på det oxå. Kommer bli väldigt intressant med intaget dessa dagar. Det enda bra är väll att jag bestämt mig för att nu är det färdigt med socker. Slisk å godis är förbi igen. Måste komma över tröskeln från sockersuget igen. Så det är ju perfekt nu när man lika inte kan svälja ens te utan att det det gör sjukt ont.
Men lika bra att göra bort att vara sjuk nu, så jag förhoppningsvis är fräsch till helgen. Å nästa vecka då det är sportlov för barnen.
Hoppas på bra väder så att vi kan vara ute å tjoa på.

Jag har inget intressant att skriva.
Så jag går å kryper ner under täcket.
Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Inte gå å bli sjuk nu lilla vän!!!
Krya på dig!! KRAAAM