lördag 13 mars 2010

Toppen dagar...

Dessa 2 dagar som varit har varit kanondagar.
I går var vi ute å hade det mysigt, hämtade hem Tindra tidigare från dagis för att gå på kals hos Wilma som fyllde 3 år i går.
Grattis till Wilma å tack för den trevliga stunden med god gott fika.
Somnade som en klubbad säl i går kväll. Jag var tvungen att gå ut å gå en promenad för att inte somna sittandes. Men kl 21 så var jag trött, försökte hålla mig vaken för att se Solsidan. Men somnade ifrån.

Idag började vi dagen med att packa i ordning för dagens utflykt. Vi åkte till Rävarbacken med grannarna. Grillade å åt mat ute i det fria. Tack för god mat. Man blir så skönt slut i kroppen efter en dag ute.
Väl hemma igen så städade vi, började hacka grejerna till middagen.
Ingen tid för rast å vila här inte. Petade i 5ans växel å sprang genom duschen å sen duka å kasta in maten i ugnen innan vårt besök kom. Jeanette, Jocke å flickorna har varit här. Har haft 5 glada barn, 4 vuxna som fått surra å ha trevligt. Å trött är vad jag är nu. Funderar på varför jag sitter uppe fortfarande.
Men det är väl för att jag måste smälta vilken låt som kommer att spelas sönder på radion nu dom närmaste veckorna..månaderna. , Salem har ett härligt sväng.
God natt gott folk.
*kram*

Inga kommentarer: