söndag 11 april 2010

Veckan till ända..

Då var det en vecka till som har passerat.

Började dagen som vanligt med frukost å sen en promenad.
Eftersom grabbarna skulle få gå på bio idag med tjejerna så gick vi på hörnan så dom fick köpa sig en liten godispåse var. Det var inget godis i går så.
Vi har varit å sett Draktränaren, en bra film.
Så grabbarna är nöjda å glada över dagen.

Jag är trött som ett djur. Tror i ärlighetens namn att det blir en rätt tidig kväll för mig i dag.
Man vet ju inte i förväg hur natten blir med Tindras feber. I natt sov hon i allafall hela natten fast hon hade feber. Men nu i kväll innan jag lade henne så hade hon ingen feber, men den hattar ju hit å dit hela tiden.

I morgon måste jag iväg till stan å få ett papper påskrivet, å sen skulle jag gissa på att det blir en skön promenad. Hoppas bara på en stor fin sol som idag =)
Måste även ta tag i lite andra saker i morgon.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: