onsdag 14 april 2010

Strålande dag..

Å vilken toppen dag det har varit idag.
Solen har strålat å gradantalet börjar likna något nu.
Barnen har varit ute till större delen av dagen idag. Jag fick mig en skön promenad efter middagen. Pia sms:ade å jag var inte sen på att haka på.
Före middagen var vi ute så Clara å Tindra fick leka av sig lite. Plaskade lite i vattenpölar å geggade lite med vatten å snö. Hennes vinterskor får betyget MVG, Tindra satt å lekte i vattenpölen, å hon blev inte blöt om fötterna! =) Vilka toppen skor med andra ord.
Värre är det med mina walkingskor, dom har fått punktering. Dämparen i den ena skon är inte vad dom borde vara. Å vad jag blir irriterad då jag inte hittar kvittot. Å det behövde dom för att kunna reklamera skon. Jaja, bara bita i det sura äpplet å köpa nya skor en vacker dag. Måste ju verkligen ha nya bra skor då jag går så mycket. Å nu ska varenda kvitto börja sparas. Får göra ett arkiv i källaren.
Vi sitter å kikar på Sandhamn på tv3, Börje där är ju verkligen en munter man. Eller så inte.
Efter detta slutar så blir det sängen för mig. Snart helg igen.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: