tisdag 20 april 2010

så trött så trött....

Vad gör jag vaken nu?? Ja det kan man allt bra undra. Jag somnade med huvudvärk vid 22 tiden å vaknade vid 00 å sen dess kan jag inte somna om. Det maler i både kroppen å skallen på mig hela tiden. Är tok trött, men det går bara inte att somna om. Lyssnar till ljudet av alla andra sovande i detta huset. Nu skulle man ha haft en gummiklubba å slagit i skallen så man hade somnat.

Jaja, bara hoppas att sömnen snart infinner sig igen.
Annars lär jag vara lagom trött i morgon. *gäspar*

Sovgott.
*kram*

2 kommentarer:

den gula grannen sa...

Men kära granne...du vet ju var det finns en STOR gummiklubba, bara att hämta ;)
Hoppas du kunde somna tillslut och sov gott.

Trollmamma sa...

Men vännen då! Vet hur det är...min kropp är inte heller som den ska just nu, bara jävlas med mig.
Men jag har en teori om varför det är så här.

Hoppas du kunde somna och fick lite sömn i allafall!

KRAM