måndag 12 april 2010

Måndag...

Då var det ny vecka igen, i denna fart så är det snart midsommar.
I dag har det verkligen varit toppen väder.
Vi lämnade barnen i morse å sen åkte vi mot stan för att jag skulle få mitt papper underskrivet.
Vi hade just kommit hem då jag fick ett sms från grannen, med en frågan om promenad. Säg promenad till mig så är jag inte sen att haka på ;)
Vi gick ursvikssvängen, så skönt med friskluft å vara ute i solen.

Jag är svintrött å ska hoppa i säng, det är en dag i morgon å då ska jag träffa Anneli å vara smakråd. Hoppas vi hittar något som hon gillar så hon slipper gå med rumpan bar på dopet i helgen :P
Äntligen är det måndag i allafall, nu kan man börja andas igen.

Har tagit tag i steg 1 idag å ringa om en katalog. Nu är det bara en massa andra saker som ska kollas upp å funderas vidare. Men jag har satt bollen i rullning i allafall.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: