tisdag 6 april 2010

Huvudvärk...

Har galet ont i skallen, undra om det kan bero på att kroppen vill ha socker men jag nekar? jag vet inte, bara en tanke som ploppade upp i skrivande stund.
Jag har varit lite duktig idag, tvättade dom nya sängkläderna å renbäddade i våran säng.
I morgon måste jag ta tag i att vika tvätt innan vi ska iväg på middag.

Jag vaknade i morse å hade en dröm, först var jag nog lite skärrad av den. Men nu när jag har smält den så var den fin. En kram som jag verkligen behövde/behöver. Är nog lite mycket i "packningen" just nu. Men hoppas det ska lugna ner sig å att jag kan varva ner.
Glad att Danne var hemma i morse då jag vaknade.

Ska gå å bädda ner mig i den renbäddade sängen å hoppas på en god natts sömn. Inte mycket att hänga i julgranen sömnen jag hade i natt. Vaknade 01:20 å det tog lång tid innan jag lyckades somna om. Armarna gjorde så ont å hela kroppen skriker, som en obehaglig rastlöshet i hela kroppen :S

Ska allt få mig en promenad i morgon innan det är dags för att få middagen på bortaplan. Nice ;)
Ingen disk å slippa torka bordet, hihi.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: