onsdag 7 april 2010

Migrän...

Detta börjar bli en dålig följetång varje månad. Finns ett sånt inlägg med varje månad i stort sett.
Å idag är inget undantag. Jag tog en promenad på morgonen eftersom meningen var att vi skulle bort på middag idag, men dom har magsjuka i huset. Så det blev inget med det.
Men hur som helst så hann jag med en promenad i morse, en liten stund efter jag kommit in igen så kom migränen på besök å naglade sig fast. Jag har legat sängliggandes större delen av dagen.
Så jag har inte så mycket roligt att komma med idag känns det som.
Snart helg igen, veckorna bara rusar fram.

Jo, vi fick ett sådant fint inbjudningskort idag. Det är ju en ära att vi blivit bjudna ;)

Såg på Norran att just den 10 April är vanligaste födelsedagen. Å ja, vi känner 2 som fyller år den dagen. Först Ingemar å så River.
Men det här med presenter är ju skitsvårt. Måste försöka hitta på något bra.

Nu ska jag krypa upp i soffan å kika lite på tv. Sen blir det sängen igen.
God natt.
*kram*

Inga kommentarer: