måndag 5 april 2010

Måndag...

Men ändå Söndag.
Har tagit det lugnt på förmiddagen, Danne har pulat på lite i källaren.
Jag har hunnit med några tvättmaskiner oxå.
Pojkarna har haft tjejerna K & L här en stund idag =)
Efter middagen bar det av på promenad, så skönt så!!
Har tagit ett välbehövt fotbad med fotskrubb till. Så nu har jag inte lika mycket sprickor, men en som gör så ruggigt ont. Det skenar till uppe i skallen av den då jag går på den hälen ibland.
Jag är trött. Borde egentligen gå å lägga mig. Har möte på Arbetsförmedlingen i morgon. Så det vore ju bra om jag får mig upp så jag är klar å där i tid.

Men ska sätta mig med ett korsord först tror jag, bli så där härligt trött å slut i skallen :P
Idag har jag haft galet ont i kroppen. Klarar inte av mina armar, men biter ihop å kämpar vidare.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: