fredag 23 april 2010

trött, tröttare...

Tröttast, det är precis vad jag är.
Har varit full rulle i eftermiddag sen barnen kom hem från skola å dagis.
Vi blev bjudna till Boliden, inte tackar man nej till grillat å få umgås. =)
Fick med mig hem en rulle av fönsterfilmen som jag ville ha från Ikea, tack snälla Anneli. Den kommer komma till användning redan i helgen. Ska allt sätta Danne i jobb. Hihi.
Vi hade tre trötta barn då vi åkte hem, alla tre somnade dom i bilen.
Har slö tittat på tv å lite surfning på nätet. Har lite funderingar om köket. Måste mäta lite å så fundera lite om jag tror att det verkligen blir bra. Får ta fram tumstocken å mäta lite i morgon.

Har även hittat en tapet jag vill ha som fondvägg, måste bara å kika för att se hur den ser ut i det verkliga.

Nu blir det till att göra som barnen, nanna kudde.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: