lördag 10 april 2010

Ojoj...

vilken fart denna helg har.
Igår eftermiddag hade jag å Maria en trevlig eftermiddag/kväll i Piteå. Hann med rätt mycket på den tiden vi var där.
Dollarstore, strosa runt på stan, middag på restaurang å så ett möte.
Något trött då vi kom hem, ville bra gärna stupa i säng direkt.

I dag började vi dagen med sovmorgon, så skönt så. Sen blev det frukost å så promenad för min del. Å så skönt att börja dagen så. Sen blev det snabb dusch å fräscha till sig innan det var dags att fara upp till Ingemar som fyller år i dag å bjöd på fika. Barnen lekte å Tindra charmar som vanligt Ingemar.
Sen vidare till Leos lekland där vi mötte upp Anneli, Lelle å barnen.
Blev ett par timmars bus där.
Tindra blev lite varm igen, så jag gissar då på att det är dags för den där jäkla febern igen.
Hoppas att natten ska gå bra.
Hur som haver, efter Leos så åkte vi hit hela bunten å käkade. Grillat med klyftpotatis, morotsstavar, champinjoner å lök i ugnen. Å så den egna vitsåsen. Mums säger jag bara!!
Så vi har haft en toppen dag. God mat å trevligt sällskap.
Nu börjar jag vara lite trötter å det svider i ögonen. Kan hoppas att det blir en lugn natt i natt vad gäller Tindra å att man kanske kan få sig en sovmorgon i morgon oxå. Känns som att det skulle denna kropp behöva igen.

Sov så gott alla söta å rara.
*kram*

Inga kommentarer: