fredag 16 april 2010

Myspys....

I dag har jag hunnit med en del, lite handling, klippning å så en sväng med Tindra i vagnen. Tog med henne i vagnen å gick för att hyra en film, stannade till på Ica å köpte korvbröd till middagen.
Jag har stökat på med tvätten, tvättat å vikt en massa tvätt. Lagt in i garderoberna, å även hunnit med att städa upp glaset från altanen som gick sönder då jag skottade taket. Ska försöka få i ordning där ute så vi kan sitta där då det blir lite varmare.
Mina axlar å rygg dog då jag drog Tindra i vagnen, höjden på handtaget kommer i fel höjd för mig. Så jag får gode ont.

I kväll har vi sett film tillsammans hela familjen å bara myst.
Danne har gjort i ordning Caspers cykel å så monterat dit skärmar å stöd på Jack´s nya cykel. Så dom fick följa med Danne på en liten cykel sväng i kväll. Sen åkte cyklarna ner i garaget igen. Hoppas att snön i korsningarna tinar bort fort nu dessa dagar så kanske dom får ut cyklarna till veckan.
Om inte annat så får vi vara ute med dom då det ska cyklas.
Känner inte riktigt att det är en bra kombination med en massa snö i korsningarna å barnen på cyklarna.
Grabbarna var i allafall helt lyriska av att ha få testa att cykla.

Nu ska denna fru dra sig mot sängen. Måste ju försöka vara lite pigg å fräsch i morgon då det är dags för lille Oscar´s dop.
Hoppas på att kunna somna fort fast jag har ont i kväll.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: