torsdag 8 april 2010

Kväller.....

Då var även denna dagen över.
Har idag efter jag lämnat Tindra på dagis tagit mig min promenad. Sen var vi å inhandlade lite saker till presenten, hehe.
Å sen har vi röjt, oj vad vi röjjer. Nu kastas det sånt skit som är sparat till ingen nytta alls. Givetvis är det bara trasigt å annat skrot som kastas.
Det nya mottot: minimalist. *skratt'
Jag har bäddat ner mig i sängen med en bunt papper å datorn. Men så kom jag på att jag har ju inte tid att lägga mig redan, måste fixa med en sak. Attans bananer!!
Jaja, bara bita i det sura äpplet å kliva upp igen å fixa det.

I morgon blir det att starta dagen med en promenad till dagis så Tindra får åka vagn, å jag får mig min motion =)
Sen blir det fullspäckat av dagen ändå.

På återseende.
*kram*

Inga kommentarer: