lördag 24 april 2010

2 fönster...

Det var vad jag klarade av att putsa idag, det blev dom 2 i köket. Får ta vardagsrummet i morgon. Jag klarar verkligen inte av att jobba med armarna uppåt, inte mer än 2 futtiga fönster. Det suger det.
Jaja, Danne var snäll å fixade dit fönsterfilmen som jag ville. Nu skulle jag bara behöva 2 rullar till vardagsrummets stora fönster. Så är det nån som ska på IKEA å som läser här så får ni gärna hojta till. Behöver en pall därifrån oxå.

Annars har det varit lugna gatan här idag. Åkte bara till stan å mötte upp köparen av matstolen. Gillar då det går undan då man sätter ut annonser. Pang bom så är sakerna sålda. *gillas*
Funderar bara på lite mera saker som skulle kunna läggas ut. Källaren ska ju bli så tom som det bara går.
Vi ska få till ett litet gästrum där nere, kan vara bra att ha vid migrän dagar oxå. Då kan jag smyga undan å gå ner i källaren å lägga mig. Så därför vill jag få det klart så fort som möjligt.

Måste natta snart så jag orkar göra ett ryck i morgon. På Onsdag är det ju Tindras födelsedag, vore bra om det såg hyffsat ut här då.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: