onsdag 28 april 2010

Tindra 3år!!

Idag fyller våran gumma 3år. Vart har tiden tagit vägen??! Jag fattar det inte.
Vår Tindra är en dam med temperament, hon vet vad hon vill. Men även en solstråle. Hon kan det där med att både skratta å gråta, ja å så en gnutta tjurighet då. Jag tror hon är en vanlig treåring med trots i sig helt enkelt.
I eftermiddag har Tindra lite kalas här i huset, å så nån dag ska hon ha hit sina tjejkompisar har hon bestämt.
Det blev lite protester i huset då Tindra fick 2 paket i morse. Bröderna tyckte det var orättvist att hon fick 2 paket, men lite svårt det där med att förklara värdet på saker.
Som jag min nöt i morse, tur att barnen inte hajjade vad jag sa.
Jag skulle ta en jämförelse med cykeln Jack fick. Så då säger jag innan Tindra hade öppnat sitt paket.
-Tindra hade fått 15 kassa apparater för värdet av din cykel. Ooooops!!!
Bara Danne som reagerade å frågade vad jag säger. Hehe, det ÄR inte lätt att vara blond egentligen.

På återseende.
*kram*

3 kommentarer:

Anneli sa...

Haha´, den var bra ;-)Tur dom inte hajjar allt man säger = )
Hoppas hon får en bra dag!!!
Ge henne en gratiskram =)
Vi ses å hörs! KRAM

Johanna sa...

Vilken otrolig sötnos ni har =)
Grattis Tindra!!!

Trollmamma sa...

Grattis, grattis Tindra gumman! Wilma längtar till det blir kalas med tjejerna ;)

Kram!