torsdag 22 april 2010

Ojojoj...

Jag somnar snart, vilken sekund som helst.
Casper väckte oss i natt då hade så ont i nacken. Inte lätt att vara liten å ha nackspärr.
Han har varit stel å legat mest hela dagen. Han försökte sig på att cykla då vi tog en liten sväng runt 2 kvarter så Tindra skulle få cykla. Hoppas att natten ska gå bra å att han inte har ont i morgon.
Själv har jag så ont i ryggen så den känns som om den ska gå av här där jag sitter :S
Får nog bli sängen skulle jag tro.
Skulle behöva ladda batterierna i kroppen inför att putsa fönster å byta gardiner här i rummet.
Såg en läcker tapet i en tidning, måste nog ta mig till butiken å kika på den, vill göra hallen klar. Få till det så som det är tänkt.
Nu blev jag ju taggad på att fixa lite här hemma, hihi :P

Sov gott alla där ute.
*kram*

Inga kommentarer: