tisdag 13 april 2010

Toppen....

Dagen idag har verkligen varit toppen.
Jag å Tindra tog en liten promenad på morgonen.
Sen lämnade jag bara av henne hemma å så åkte jag till stan. Skulle möta upp Anneli å försöka söka lite kläder till henne. Hur bra vi lyckades i denna stan lämnar jag osagt :P
Men jag fick mig en god lunch av henne å en trevlig dag. Tack för det.
Eftermiddagen har varit rätt lugn, före middagen gick jag, Jack å Tindra en sväng.

Idag har det inte vart lita mycket prat om att få ta fram cykeln. Men jag tar åt mig av den äran som insändaren i Norran idag hade skrivit. På denna gatan är det sådan trafik, å gärna gasen i botten. Men i denna takten så försvinner snön fort. Så snart får dom cykla.
Tänk så lätt det skulle vara om det var lag på att ta fram cyklarna ett visst datum, precis som med vinter å sommardäck. Oj vilka strider man skulle bespara sig som förälder då. Jag vet att det inte bara är vi som har duster om cyklarna just nu.
Men som sagt, snart så får dom ut sina cyklar.

Jag har haft/har sådan huvudvärk nu i kväll så det blir alldelens strax sängen så man kanske slipper denna huvudvärk i morgon.

Är i allafall ett steg på väg med mina tankar å funderingar. ;) =)
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: