torsdag 15 april 2010

Hjälpas....

Sett på Sveriges värsta bilförare även denna Torsdag. Säger bara ojojoj.
Man skäms ju för deras skull om inte annat, men ändå så är det underhållning på hög nivå. Magmusklerna som jag inte trodde jag hade får då jobba lite i allafall :P

Idag har jag fixat med doppresenten till Oscar. Kan inte gå in på det mera just idag, men efter helgen så =)
Har fått mig ut på en skön promenad i eftermiddag, grannen hakade på.
Tindra var go å glad eftersom hon fick följa med i vagnen.
Pojkarna har varit ute å lekt hela eftermiddagen. Det är verkligen livet för dom. Somnar gott på kvällen gör dom oxå.
I morgon är det Fredag igen, fredagsmys. Jag undrar om det ska bli till att tända grillen i morgon kväll igen. På Lördag är det trevligheter hela dagen ju, både dop å bjudna på middag. Nice!! =)
Måste börja fundera på present till lillgumman oxå, som för övrigt inte börjar vara så liten. Stora damen. Törs nästan lova att hon inte kommer att bli lika kort som mamman i det här huset :P

Nu ska jag fortsätta att se på tv, inte så lätt att se på tv samtidigt som man surfar runt. Men jag kikar runt en massa. Mycket som ska kollas upp å man ska få lite mera kött på benen. Men jag vill verkligen detta, så ett försök borde vara på sin plats i allafall.
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: