tisdag 27 oktober 2009

Vilket fynd...

Snacka fyndet jag gjorde idag.
Vi styrde ju som tänkt mot Boliden idag, mamma följde med å passade på att besöka sin ena syster å sin mamma. Vi har våldgästat Anneli med familj hela dagen, för det blev verkligen hela dagen.
Alla barnen somnade i bilen på väg hem, så det var bara till att bära in dom när vi kom hem nu i kväll.
Sen har jag haft fullt upp, eldat så det ska vara varmt i huset, strykt mina nya gardiner, jag fyndade svarta sammet gardiner till vardagsrummet i Boliden. Vi gick till en "rolig" affär, där hittade jag gardinerna till 2 fönster, 3 fina vita skålar å strumpbyxor till Tindra. Allt det fick jag för 171:-
Skulle ha gått dryga 700:- så jag är kanon nöjd med fyndet.
Sitter i soffan med grymma huvudvärken. Ska alldelens strax gå mot sängen, ska bli gode skönt att få sova.

Tack för en trevlig dag Anneli med familj.

Natti natti.
*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo I Boliden kan man hitta det mesta, ni borde prova deras marknad. Jag har hört att den är grym...eller?