måndag 5 oktober 2009

Tillbaka...

Ja då var man tillbaka efter en helg i Storstan, trevligt sällskap, god mat, god sömn, å så shopping så klart.
Buddy Holly i lördags var det häftigaste jag har sett. Jag vill ner å se den en gång till. Så jag ska flirta lite med Danne, skulle ju passa bra då barnen vill flyga flygplan. Vi skulle ha gjort en helg i Stockholm tillsammans. Så barnen får träffa sina kusiner där nere å bara leka å busa på, det hade varit kul det.

Jag var å snusade Jennys 1 veckas bebis igår. Lille Robin, så liten å söt. Så det är barnens nya kusin tillskott. Men om ett par veckor så kommer nästa kusin. Spännande.

Danne jobbar eftermiddag i veckan, så vi får se vad det blir till att göra då på kvällarna. I kväll ska jag då bara slappa å sova TIDIGT hade jag tänkt. Inte direkt så vi har sovit en massa i helgen, men dom timmar jag har sovit har det varit god sömn i allafall.

Jag kan verkligen rekommendera Buddy Holly till er som går å funderar på att se den. Gör slag i saken å gör det ;)

Nu ska jag ta mina gullungar som verkligen INTE är sams just nu.
Ska börja fundera på nån middag oxå.

*kram*

3 kommentarer:

Anneli sa...

Vi kanske ska ta en afton i veckan å träffas då likas båda våra gubbar jobbar EM =) Å så kan barnen tjoa på =)

Myzan sa...

Anneli. Det tycker jag absolut!!! Passar mig super.

Johanna sa...

Va härligt att du haft en skojig och skön helg!
Tråkigt bara att komma hem till denna kyla!!!