fredag 9 oktober 2009

Fredag...

Då var det fredag igen då. Alltså redan 1 vecka sedan vi åkte iväg, vill åka tillbaka igen.
Annars denna fredag då, ja en himla värk, rygg å axlar vill inte alls vara med. Det är inte alls kul. Vet knappt vart jag ska ta vägen, tänk om man bara kunde krypa ur sitt skinn. Kanske skulle lätta lite om blåsten drog iväg, det är storm ute, å inne i min kropp är det orkan.

Har tänt lite ljus å gjort mysfaktor här hemma i kväll, ska krypa upp i soffan å glutta på Idol, å efter det blir det kanal 3 kl 22:05. Titta på snygga bilar å dregla över skådespelaren. Hehe.

Tog på barnen ytterkläderna efter middagen å vandrade ner till Fredde å tittade på deras hus. Mysigt å fint var det.

Jag/Vi har fått hallen helt klart nu, eller sen efter toaletten är renoverad så blir det tapetsera om. Men det är rensat i hallen å gjorde det fint med lite ljus å dekorationer. Det är tok roligt att inreda ju :P
Undra bara vilket rum jag ska gå lös på nu?!?! Vet inte om det finns nått rum som jag inte har gjort om å till. Skulle vara att köra en stor rensning eller nått.
Ska rensa ut i Tindras garderob å en massa leksaker som jag hade tänkt att försöka sälja så man kan tjäna nån krona eller så.

Nu ska jag börja ta tag i att få i säng barnen, Tindra är rätt trött, så jag hoppas hon är lätt att få i säng.

*Kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

Fredagkvällen blev så mysig...Vi satt båda två och nickade i soffan sen Clara lagt sig för att sova halv åtta.
Klockan 21.10 låg vi båda i sängen med släckt lampa och somnade på 1 sekund ;)
Men oj va skönt att vakna på morgon idag, helt utvilad =)

Ha en skön dag!
*Kram*